Social
Makkers

Is het creatieve brein achter al jouw social media video. 

Geen markteting of social beheer, maar voor een vast bedrag per maand video voor jouw socials.

Bij SocialMakkers draait het om jouw verhaal op een frisse en leuke manier te vertellen. En waarom? Omdat we weten dat jouw boodschap moet opvallen, en snel!

Wat we doen? We creëren social video, die perfect past op LinkedIn of Instagram. Bij SocialMakkers houden we het licht, creatief en altijd gericht op jouw succes. 

Wij nemen de regie, jij de credits.

Waarom videomarketing? Simpel: in deze digitale tijd is visuele content koning. Alles draait om trendy, snelle, maar kwaliteitsvolle content. 

Kortom, videomarketing is niet langer een optie, maar een noodzaak in de digitale wereld van vandaag.

Wil je jouw merk naar het volgende niveau tillen? Neem contact op met SocialMakkers en laat ons je helpen! 

Kies je pakket

SocialMakkers ontzorgt je volledig in het maken van online video.
Wij komen met de ideeën en zorgen dat jij iedere maand nieuwe content hebt.

Kennis

495,- Per maand
  • Ontwikkeling videoplan
  • Opnames van 2u op locatie
  • 45sec social content
  • Incl. 1 feedbackronde

Makker

895,- Per maand
  • Ontwikkeling videoplan
  • Halve dag opnames op locatie
  • 90sec social content
  • Incl. 1 feedbackronde
populair

BFF

1295,- Per maand
  • Ontwikkeling videoplan
  • Hele dag opnames op locatie
  • 150sec social content
  • Incl. 1 feedbackronde

Prijzen op basis van een jaar abonnement met een proefperiode van 1 kwartaal.
Inclusief gratis huisstijl animaties om te gebruiken bij alle door SocialMakkers voor jou geproduceerde videos t.w.v. € 395,-
Zeg je na de proefperiode van 1 kwartaal je abonnement op? Dan rekenen wij de gemaakte huisstijl kosten aan je door.
Opnames vinden plaats binnen een straal van 50km vanaf ons kantoor in Leeuwarden, zit je bedrijf verder weg? Dan rekenen wij hiervoor extra tijd.

FAQ's

Short-form video’s; Dit zijn beknopte en vaak vermakelijke video’s. Platforms zoals TikTok en Reels op Instagram zijn populair voor het delen van korte videocontent.

Stories; Dit zijn korte video’s die gebruikers voor een beperkte duur, meestal 24 uur, kunnen delen. Verhalen zijn een populaire manier voor gebruikers en bedrijven om updates te delen, achter de schermen content te tonen, en meer informele, persoonlijke momenten te delen.

Long-form video’s; Dit zijn doorgaans langere video’s die variëren van enkele minuten tot enkele uren. Platforms zoals YouTube, Facebook en IGTV zijn populair voor het delen van langere videocontent. Interesse hierin? Neem dan contact op met CineMakkers.nl 

Weinig! Wij komen met de ideeen en werken deze voor je uit. Wel gaan we iedere maand met je in gesprek over onze ideeen en wat er voor jullie op de agenda staat de komende maand. Zo blijven we altijd actueel en kunnen we inspringen op trends en ontwikkelingen. 

Afhankelijk van het gekozen pakket komen wij tussen de 2u en een hele dag opnames maken. Ook tijdens deze uren zul je niet altijd aanwezig hoeven te zijn. Dit is terug te vinden in het draaiboek wat wij voor de opnames maken.

  • Verhoogde betrokkenheid: Video’s hebben de neiging om meer betrokkenheid te genereren dan tekst of afbeeldingen. Mensen zijn vaak meer geneigd om te reageren, te delen en te reageren op video-inhoud.
  • Verbeterde merkbekendheid: Door boeiende en creatieve video-inhoud te delen, kan een bedrijf zijn merkbekendheid vergroten en een blijvende indruk achterlaten bij zijn doelgroep.
  • Betere communicatie: Video’s kunnen complexe ideeën op een eenvoudige en boeiende manier communiceren. Dit maakt het gemakkelijker voor bedrijven om hun boodschap over te brengen en potentiële klanten te informeren over hun producten of diensten.
  • Verhoogde conversies: Video’s kunnen helpen bij het stimuleren van conversies. Door het gebruik van call-to-action knoppen of links in de video’s, kunnen bedrijven kijkers aansporen tot actie, zoals het bezoeken van hun website, het invullen van een formulier of het doen van aankopen.
  • Beter bereik en viraliteit: Interessante en deelbare video-inhoud heeft het potentieel om viraal te gaan en een veel groter publiek te bereiken dan traditionele inhoudstypen.
  • Demonstratie van producten of diensten: Video’s kunnen gebruikt worden om producten of diensten te demonstreren, waardoor potentiële klanten een beter begrip krijgen van wat het bedrijf te bieden heeft.
  • Verbeterde SEO: Sociale media video’s kunnen ook helpen bij het verbeteren van de zoekmachineoptimalisatie (SEO) van een bedrijf, aangezien video-inhoud hoog gewaardeerd wordt door zoekmachines.

Dat klopt, we kunnen de SocialMakkers pakketten een stuk scherper aanbieden vanwege de kleinere productieschaal. Via SocialMakkers krijg je 1 persoon crew met 1 camera, 1 lamp en 1 geluidsset. Ook schieten we alleen in staand formaat, speciaal voor je socials.

Bij een normale CineMakkers productie kun je 2 personen crew, meer camera’s, licht en geluidsopties verwachten. Ook zijn hierbij de content mogelijkheden veel flexibeler en kunnen we direct voor meerdere formaten schieten.

Na het eerste gesprek kiezen we samen met jou een geschikte opnamedatum in de komende maand. Hierna gaat ons team aan de slag met de ideeen en het draaiboek.

De montages leveren wij binnen 5 werkdagen op in de benodigde formaten.